از سوی وزارت علوم؛

مجوز فعالیت مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه آزاد صادر شد

مجوز فعالیت مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه آزاد صادر شد

معاون تحقیقات، فناوری نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مجوز فعالیت مراکز رشد سطح 1 و 2 دانشگاه آزاد اسلامی از جانب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با بیان این خبر اظهار نمود: در امتداد پشتیبانی از مراکز رشد دانشگاه و باتوجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاست گذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت کلیه مراکز رشد سطح ۱ و ۲ دانشگاه صادر شد.
دکتر دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: این مجوز طی نامه شماره ۱۵۷۱۷۴ مورخ ۱۰/۷/۱۴۰۰ معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و به استناد جلسه کارگروه تخصصی فناوری مورخ ۱۴/۶/۱۴۰۰ و کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی مورخ ۲۸/۶/۱۴۰۰ به دانشگاه آزاد اسلامی اعلام گردید.
وی ادامه داد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت علوم دریافت می کنند. سپس این مراکز برمبنای ۳۸ شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می گیرند. نتایج سطح بندی مراکز رشد با حضور نماینده وزارت علوم در شورای سیاست گذاری و راهبری مراکز رشد به تایید رسیده و مراکز رشد سطح ۱ و ۲ جهت صدور مجوز به وزارت علوم معرفی می گردند.
به نقل از دانشگاه آزاد، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اشاره کرد: مراکز رشد اصفهان (هر دو مرکز رشد)، اراک، مشهد، واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد تهران جنوب، ایلام، بجنورد، واحد تهران شمال، دزفول، زاهدان، نجف آباد، زنجان، ساری، قائم شهر، کرج، قوچان، اهواز، اردبیل، رودهن، سنندج، درود و الیگودرز موفق به گرفتن مجوز فعالیت شده اند. امید است که واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی از مراکز رشد خود بتوانند در سطح بندی سال آتی در جایگاه بالاتری قرار گیرند.



1400/07/12
10:02:30
5.0 / 5
621
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲