سهم دانشگاه پیام نور در رتبه بین المللی ایران در حوزه نانو

سهم دانشگاه پیام نور در رتبه بین المللی ایران در حوزه نانو

لیمو بلاگ: معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از فعالیت بیشتر از ۸۳ انجمن دانشجویی نانو در دانشگاه های پیام نور سراسر كشور آگاهی داد و اظهار داشت: بر اساس گزارش ستاد نانو كشور، بیشتر از یك هزار اثر پژوهشی و ثبت اختراع در حوزه نانو، متعلق به فرهیختگان دانشگاه پیام نور شامل اساتید و دانشجویان این دانشگاه است.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از ایسنا، دكتر محمدهادی امین ناجی امروز در هفتمین دوره توان افزایی مروجین فناوری نانو كه در سازمان مركزی برگزار شد، با اشاره به رتبه چهارم كشور در حوزه فناوری نانو در سطح بین الملل، اضافه كرد: سهم دانشگاه پیام نور در این عرصه بیشتر از دیگر دانشگاه هاست.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه، با هدف سرآمدی و سربلندی در علوم نوین با تاكید بر توان علمی اعضای هیات علمی و دانشجویان مشتاق و توانمند این دانشگاه در حوزه فناوری نانو گام برمی دارد.

ناجی اضافه كرد: اگر بتوانیم توان علمی اعضای هیات علمی و دانشجویان را به نتایج عملی در بخش های صنعتی تبدیل نماییم، بازخورد و نقش موثری در پیشرفت علم كشور خواهیم داشت و در این راستا پیوند انجمن های نانو و كارآفرینی در دانشگاه پیام نور بسیار راهگشا خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از دكتر رضانژاد عضو علمی و مدیركل آزمایشگاه های ملی و قطبی دانشگاه پیام نور به سبب فعالیت موثر در حوزه فناوری نانو، اشاره كرد: انجمن نانو در دانشگاه پیام نور از سال ۹۳ تاكنون، بعنوان یكی از انجمن های دهگانه برتر كشور تلقی شده و استمرار فعالیت این انجمن با تاكید بر قابلیت ها و پتانسیل های موجود در این دانشگاه می تواند طلیعه سرآمدی این دانشگاه در عرصه های داخلی و بین المللی باشد.

ناجی اشاره كرد: برای پیشرفت و تعالی بیشتر در عرصه فناوری نانو، می توان رشته های تحصیلی در رابطه با فناوری نانو را در دانشگاه پیام نور راه اندازی نمود تا با تاكید بر دانش علمی و توانمندی دانشجویان بتوانیم رشد بیشتری در زمینه فناوری نانو كسب نماییم.




1397/11/03
14:33:58
5.0 / 5
4507
تگهای خبر: بین المللی , پژوهش , دانشگاه , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳